The Education Review Office (ERO) has recently released a new report on professional learning and development (PLD) in schools.
The report looks at how well school leaders are determining their priorities for their chosen areas of focus in PLD, and how well they are evaluating the PLD’s impact.
ERO has recommended that the Ministry work with PLD providers to:
- provide greater support for data literacy and internal evaluation of PLD in schools
- provide clearer communication about eligibility for locally-funded PLD
- improve accessibility for rural and/or small schools.
The report’s improvement focus is well aligned with our work to introduce important improvements to PLD in 2020 to better supports teachers, leaders and, most importantly, all learners.
The report and its recommendations are timely to help inform our implementation of the changes that include new PLD priorities, a new online PLD system, and a refreshed PLD website.
You can find a link to the report here.
Ināia tata nei i whakaputaina e Te Tari Arotake Mātauranga, (arā, ko ERO) he pūrongo hou mō te Professional Learning and development (PLD) in Schools.
Ka tiro te pūrongo ki te āhua o te whakatau whāinga tōmua o ngā kaihautū kura i ngā āhuatanga o te PLD e arotahitia ana, ā, ka pēhea tā rātou arotake i te pānga o te PLD.
Kua tūtohu Te Tari Arotake Mātauranga kia mahi Te Tāhuhu ki te taha o ngā kaiwhakarato PLD ki te:
- whakarato i te tautoko nui ake mō te mātau raraunga me te arotake ō-roto o te PLD i roto i ngā kura
- whakarato i te whakawhitinga kōrero mahea ake e pā ana ki te māraurau mō te PLD pūtea ā-rohe
- whakapiki i te whai uru mō ngā kura i tuawhenua, ngā kura iti hoki/rānei.
E hāngai pū ana te arotahi whakapiki o te pūrongo ki tā mātou mahi ki te whakarite i ētahi whakapikinga hirahira ki te PLD i te tau 2020 hei whakapiki ake i te tautoko i ngā kaiako, ngā kaihautū hoki, ā, ko te mea matua, ko ngā ākonga katoa.
He wā pai kia puta te pūrongo me ōna tūtohu hei whakamōhio i tā mātou whakatinana i ngā panoni, tae ana ki ngā whāinga tōmua PLD hou, te pūnaha PLD ā-tuihono hou, me te paetukutuku PLD kua whakahoungia.
Ka kitea he hono ki te pūrongo ki konei.