Otago University is contracted to provide professional development support for:
- provisionally certificated teachers (PCTs) in English medium and Pia in Māori medium
- overseas trained teachers (OTTs) with provisional certification
- mentor teachers and Pou Tautoko.
Mentors and Pou Tautoko include tutor teachers, PCT Coordinators, SCTs, HODs and school leaders.
The service is available for teachers in years 1–13 throughout Aotearoa New Zealand.
Otago University collaborate with the Teaching Council when providing this service to ensure the service is fit for overseas-trained teachers.
Visit the University of Otago website for more information and how to enrol.
Kua whai kirimana Te Whare Wānanga o Otāgo ki te tuku i te whakangungu ngaio hei tautoko i ngā:
- kaiako kua whai rēhitanga tōmua (PCTs) kei ngā kura reo Pākehā me ngā Pia kei ngā kura reo Māori
- kaiako kua whakangungua ki tāwāhi (OTTs) kua whai rēhitanga tōmua
- kaiako tautāwhi me ngā Pou Tautoko.
Ko ngā Pou Tautoko ko ngā kaiako whakangungu (tutor teachers), ngā kairuruku PCT, ngā SCT, HOD me ngā kaihautū o te kura.
E wātea ana tēnei ratonga mā ngā kaiako mō ngā tau 1–13 huri noa i Aotearoa.
Ka mahi tahi Te Whare Wānanga o Otāgo me te Teaching Council ki te tuku i tēnei ratonga, kia hāngai te ratonga mā ngā kaiako kua whakangungua ki tāwāhi.
Toro atu ki te paetukutuku o Te Whare Wānanga o Otāgo mō ētahi mōhiohio anō, me ngā whakaritenga mō te whakauru.