The University of Otago provides professional development support for:
- provisionally certificated teachers (PCTs) in English medium and Pia in Māori medium settings
- overseas trained teachers (OTTs) with provisional certification
- mentor teachers and Pou Tautoko.
Support for PCT and OTT’s is a programme of development for beginning teachers and kaiako with provisional certification and overseas trained teachers. The programme supports PCTs and OTTs to develop effective teaching practices for diverse learners in a New Zealand teaching context. Participants will have access to the appropriate programme to assist with gaining full certification and making a successful start to their teaching career in New Zealand.
The University of Otago deliver this service on behalf of the Ministry of Education at no cost to the teacher or school.
The service is delivered via:
- online forums
- kanohi ki te kanohi workshops
- Marae Noho
- An online mentor ‘buddy’ for individual follow up and support
- online modules
Every year since 2016, over 3000 teachers have participated in this programme.
To request support, email firstname.lastname@example.org.
For further information, visit the University of Otago website.
E tuku ana Te Whare Wānanga o Otāgo i ngā mahi whakawhanake ngaiotanga mō:
- ngā kaiako kua whai rēhitatanga tōmua (PCTs) i te whakaakoranga reo Pākehā me te Pia i te whakaakoranga rumaki reo Māori
- ngā kaiako kua whakangungua ki tāwāhi (OTTs) e whai ana i te rēhitatanga tōmua
- ngā kaiako tautāwhi me ngā Pou Tautoko.
Ko tēnei kaupapa tautoko i te hunga PCT me ngā OTT, he hōtaka i hangaia ki te whakawhanake i ngā kaiako hou kua whai rēhitatanga tōmua, i ngā kaiako i whakangungua ki tāwāhi hoki. He hōtaka i hangaia hei aronga mō ēnei rōpū e rua kia hāngai ki te horopaki o Aotearoa ake. Ka whai wāhi te hunga kia uru ki te hōtaka e tika ana mā rātou e tutuki ai ā rātou mahi, e angitu ai rātou i roto i ngā ara mahi whakaako ki Aotearoa nei.
Ko Te Whare Wānanga o Otāgo te kaituku i ngā mahi whakangungu nei mō te taha ki Te Tāhuhu o te Mātauranga, ā, he kore utu ki te kaiako, ki te kura hoki.
Ngā huarahi tuku whakangungu:
- huinga tuihono
- awheawhe kanohi ki te kanohi
- Noho Marae
- He kaiako tuihono hei hoa tautoko i ngā mahi, hei whaiwhai ake hoki
- Akoranga tuihono
Mai i te tau 2016, neke atu i te 3000 ngā kaiako kua whai wāhi mai ki tēnei hōtaka.
Hei tono āwhina, īmēra mai ki email@example.com.
Mō ētahi atu pārongo, toro atu ki te paetukutuku o Te Whare Wānanga o Otāgo.